Blogpost untuk Ramadhan.


Semua orang bertalu-talu ucapkan - Selamat Menyambut Bulan Ramadhan, Marhaban Ya Ramadhan, Selamat Berpuasa, et cetera, et cetera, et cetera. Hari ni dah pun masuk Ramadhan ke-lapan.
  

Teringat zaman kecil bila Ramadhan, saya dengan abang suka curi makan kuih raya yang ibu buat tengah malam. Tidur dekat ruang tamu sama-sama. Lipat sweater - simpan sweater masing-masing bawah bantal untuk bila bangun sahur esok pagi, terus pakai sweater tu sebab sejuk :')

Betapa saya rindu dengan suasana berpuasa sebulan penuh sama-sama keluarga.


Salam Ramadhan Kareem.

Label : , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

10 Responses to Blogpost untuk Ramadhan.

  1. mana gamba lipat sweater heee?

    mehla tido sini kite sahur sama2 =)

    ReplyDelete
  2. yang...
    ai ada kat cni.
    ai boleh jadi peneman u yang..
    jgn la anggap u sorg2 kat cni..

    ReplyDelete
  3. @Bubbly Cravers : Takde snap gambar pun masa tu, Kak Aulia :) Nak cookies & coklattttttt!
    :P

    ReplyDelete
  4. @enuLwanie : Yela :) saya tahu. Actually, entri ni bukan entri sedih :P

    ReplyDelete
  5. comel!! kakak rindu awak haha :)

    hmmm~betullah, kakak pun rindu zaman kecik-kecik, tau nak main2 je. tak penah pikir apa2. semua benda nak makan, nak itu ini, tau mintak mak/ayah buatkan aje.

    ReplyDelete
  6. @reena : Wow Kak Reena rindu Syu! *terharu*
    Hihihi. Memang happy bila teringat zaman nakal kecil2 dulu. Orang paling semangat nak berpuasa & beraya, budak2 kecillah :D

    ReplyDelete
  7. @nurayunni : Yay, salam Ramadhan!

    ReplyDelete
  8. dulu masa kecik2 seronok bangun sahur sebab lpas mkn dpt main bunga api

    ReplyDelete
  9. @fndrocka : Haha subuh2 main bunga api? Ibu kitorang tak kasi pun main bunga api lepas sahur T_T

    ReplyDelete

Cari

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.